Prima pagină · Ghidul firmelor şi instituţiilor · Întreabă primarul · Turism · Albume foto 07 February 2012
Conectare
Utilizator

Parola


Recuperare parolă
Lugojul.ro
Municipiul Lugoj
Informaţii utile
Ghidul Lugojului
Cultură
Parteneri
Curs valutar
Vremea la Lugoj
Harta Lugojului
Harta Lugojului
Fluxuri RSS
Navigare: Prima pagina » Informaţii utile » Sănătate » Cola afecteaza rinichii

Cola afecteaza rinichii
Daca obisnuiti sa beti mai mult de doua pahare de bauturi tip cola pe zi aveti de doua ori mai mare riscul de a va imbolnavi cronic rinichii, arata un studiu al cercetatorilor americani. Si asta din cauza acidului fosforic, folosit atat ca acidifiant cat si ca agent de conservare. Conform studiului, aceasta substanta este responsabila de afectarea rinichilor pe termen lung si, in plus, se pare ca favorizeaza formarea calculilor renali. Cercetatorii au eliminat de pe lista suspectilor cofeina sau zaharul continut in aceste bauturi racoritoare, dupa ce au analizat 500 de pacienti de la patru spitale din Carolina de Nord, care aveau probleme cronice renale.
Comentarii
Fiti primul care sa publicati un comentariu! Inregistrati-va sau, daca deja aveti un cont, conectati-va.
[ Membri: 652 ] · [ Ştiri: 1145 ] · [ Anunturi gratuite: 213 ] · [ Fotografii: 403 ] · [ Ghidul Lugojului: 209 ]